Folk är bra dumma i huvudet

Underbart att se folks reaktioner på Kanal5s nya tv-program färjan.

Hos Aftonbladet rasar läsarna och man undrar hur mycket knöppgökar det finns i vårat avlånga land.

"Jag var iväg med Cinderella tidigare i år och vill absolut inte att ni ska visa något från den resan. Efter resan blev jag gravid och jag vill verkligen inte att min man ska se vad jag gjorde."

Nä men det kanske du skulle ha tänkt på innan du la dg med första bästa fyllo. Din man förtjänar inte ett äckel som dig! Stå ditt kast, skyll dig själv om du är otrogen. Dumma jävel!

"Kom på efteråt att jag kysste bartendern. Det var bara en kul grej, inget annat. Men jag är rädd för hur min kille ska reagera om det visas i tv. Är det med i programmet?"

Jaså, så det kom du på efteråt? Du glömde bort honom medans du gjorde det. Jag tror din kille också tyckte att det bara var en "kul grej" och han kommer säkert inte att bry sig. Det var ju bara ett skämt, ingenting allvarligt. Men fyfan, kyssa en bartender. Det är bara överviktiga gamla gubbar som jobbar i baren på Cinderella.