Fortfarande ingen telefon....

....surt sa räven! Det här börjar bli en riktig pina. Jag verkligen klättrar på väggarna. Samtidigt tänkte jag passa på att skicka en passning till Tre som är min operatör. Pratade med igen i fredags eftersom inget nytt simkort skickats ut. Såhä någonting lät det.

- Men det nya sim-kortet fungerar direkt när det landat i brevlådan?
- Nej, du måste aktivera det.
- Och hur gör jag det?
- Genom att ringa hit.
- .......jaha. Men hur tusan ska jag lyckas med det?
- Det är väl bara att ringa!
- Men eran underbara säljare berättade att fördelarna med det här abbonemanget var att jag skulle slippa ha en fast telefon. Men det behövde jag juh tydligen.


Sedan sa det klick för att jag la på utan att säga "hej då". Inte så trevligt gjort men galet frustrerande att inte ha någon telefon. Och ännu mer frustrerande att springa över till grannarna för att få reda på hur statusen ligger till med mitt nya sim-kort som aldrig kommer.